Lead generálás

Több megfogalmazás is létezik. A lead (nálunk) egy olyan illető/érdeklődő aki bekerült az értékesítési tölcsérünkbe. Akivel fel tudjuk venni a kapcsolatot. Van telefonszáma, rosszabb esetben van e-mail címe, amin információt Ő kér tőlünk. Az adathalászattal szerzett mél címek nem számítanak lead-nek.

A lead-ekből lesznek az ügyfelek, a vásárlók.

A lead generálás legfontosabb eszköze a jó tartalommal ellátott weblap. Értékesítési oldal vagyis a landingpage.

A weblapok szerepe átalakulóban van. Eddig sem volt elég ha valaki kirakta néhány terméke képét de ma komoly tartalom kell, hogy visszatérjenek, többször is, az érdeklődők.

Ahhoz, hogy bármilyen reklám költség ami arra irányul, hogy a webre csalogassam az érdeklődőt csak akkor lesz kifizetődő, ha nem távozik a látogató üres zsebbel. Vigyen magával egy jó élményt, esetleg egy tanítást és ezzel benn maradunk a fejében. Vissza fog jönni és ha megint kap valamit akkor vásárolni is fog. Így minden reklámra költött forintunk több profitot fog nekünk termelni.

Tulajdonképpen a tartalommal be tudod az értékesítési tölcsérbe húzni az olvasót és ott is tudod tartani amíg el nem éri a fő termékedet.

Ajánlatot a kapcsolat oldalunkon tud kérni!