Menni vagy maradni??

Megy a hiszti a fész körül. A gazdasági posztok nagy része a világban most erre fókuszál. A szándékot és az eredményeket nem tudjuk, de az biztos, hogy az ingyenes hirdetések időszaka leáldozott.
Ez nem is olyan nagy baj. Kicsit uncsi volt már, hogy folyamatosan cégek vagy politikai mozgalmak akarták az időnket, az életünket bitorloni. Ha jól értelmezem a helyzetet, akkor arról van szó, hogy maradnak a fizetett hirdetések, és az ingyenes céges posztokat kizárják, HA NEM GENERÁLNAK KOMMUNIKÁCIÓT!!!

Social Media GIF - Find & Share on GIPHY

Halkan jegyzem meg, ez biztosan emelni fogja a hirdetések költségét. Úgyhogy aki temette az FB-t, az téved. Nagyobb verseny több bevételt hoz majd. Tehát vagy fizetünk vagy olyan tartalmat hozunk létre, ami érdekli a NagyÉrdeműt. Ezt továbbra is támogatni fogja a rendszer. Ehhez hozzá jönnek még az élő bejelentkezések, amik, valljuk be, sokunk számára idegenek. Most megmutathatjuk, hogy csak beszélünk a komfortzóna tágításáról vagy „példát tudunk mutatni ebben a sötét korszakban”. Ahogy az amerikai oldalakat nézegetem, lesz itt tv show, szappanopera, meg minden. Egy totális médiaháború vette kezdetét. Az okostelefonok most kezdenek igazi eszközzé válni. A gagyi posztok helyett a megszólítandó személy (nevezheted célpiacnak is), fejével kell gondolkodnod. Az én érdekemet fel kell áldozni a szolgálat jegyében. Aminek talán-talán lehet örülni, hogy a multi cégek kiszorulhatnak ebből a versenyből. Talán a globalizáció végét jelenti ez és újra az egyéni kiszolgálás jön majd divatba.
Mi, kicsit korábban születettek, emlékszünk még arra, hogy az anyukánkat a boltokban névről ismerték és tudták 80%-ban mit vesz és azt, hogy mit lehet, kell neki ajánlani. Talán ez a fajta kereskedelem hajnalán vagyunk megint. Értékes tartalmat kell gyártani és a szolgáltatás vagy termék se lehet pocsék többé. Végre a kis vállalkozásoknak is lehet esélye nagyra nőni. A kesergés helyett inkább találjuk meg a lehetőséget.

Motion Picture Thumbs Up GIF by A. L. Crego - Find & Share on GIPHY

A guruk azt mondják, hogy a FB csoportokban lehet majd jobban kommunikálni. Szerintem a weblapok reneszánsza fog következni egy nagy rotációval. Akik igényes tartalmakkal szólítják meg közönségüket, nagy fejlődést fognak megélni. Az igénytelenségbe, szürkeségbe forduló cégek viszont veszteséggel, kimúlással fognak szembe nézni.
Sokan nem vették észre, hogy a MAGYAR VÁSÁRLÓ felnőtt. Van elköltendő pénze és most már van lehetősége körül néznie és kiválasztania a számára legjobbat. Már az is szembetűnő, hogy nem mindig az ár az első, amire figyel. A személyes törődés általában fontosabb.
Most már csak az kell, hogy felnőjön a MAGYAR VÁLLALKOZÓ is.
-abo-