Egy független piackutató cég, többek között a következő kérdésekre kereste a választ egy elsősorban online marketing felmérésben:
Mi az, ami a legtöbb problémát okozza egy weblaptulajdonosnak? Ami állandó gyötrődéssel jár és nem számít, hogy kis cég vagy egy multi. Mi az, ami miatt állandósul a fejfájás?
Úgy tűnik az a legnagyobb probléma, hogy folyamatosan tartalommal kellene ellátni az oldalt. Új és új tartalomra van szükség ahhoz, hogy állandó tábort tudjunk kiépíteni, akik visszajárnak hozzánk. Urambocsá’ még pénzt is hagynak nálunk. Az, hogy visszajárnak az oldalra, az egyértelműen bizonyított, hogy a rendszeresen frissülő tartalomnak köszönhető! A vevőnövekedés vagy divatos szóval a Lead generálás pedig csak akkor valósul meg, ha elég látogató jön a honlapra!

Frustrated Tony Soprano GIF - Find & Share on GIPHY

A vállalkozók 75,43 %-a 12 hónap alatt jut el arra szintre, hogy kiszervezze a tartalomgyártást és csak arra koncentráljon, amihez ért. Kétszer dől hátra. Először, amikor minden működik a portálon. Azt hiszi, innen már nem kell törődnie semmivel. Aztán pár hónap kínlódás után vagy feladja az online jelenlétet vagy megbíz vele egy hozzá nem értő Olcsó Jánost. Azt hiszi, hogy nem számít, mi jelenik meg az oldalon, csak legyen rendszeres. Ezzel a piac szépen megelőzi, sőt lekőrözi. Miután egyre rosszabbak a statisztikák úgy dönt, hogy nem kell neki online jelenlét és hagyja kimúlni a honlapot. Ezzel a kudarc érzés mellett verseny hátrányba is kerül.

Race GIF - Find & Share on GIPHY

A felmérés azt is kimutatta, hogy 40,11 % azt gondolja, hogy az adwords meg a seo a legkifizetődőbb megoldás és ez garantálja a keresőkben az aktív és főoldalas megjelenést. Továbbá azt is vélik, hogy a facebook-ot csak fiatalok használják és nem célpiac a saját vállalkozásuk számára. A másik terület, amit a felmérés csak érintett, de kapcsolódik az online témához, az a munkaerő toborzás. 38,23% úgy gondolja, hogy álláshirdetést csak a professon.hu-n érdemes feladni. Aki a fb-n kommunikál, az csak MLM-es lehet.
Érdekes módon az ingatlanosok a legfelkészültebbek. Ők széles skáláját használják az online eszközöknek. Bár a tartalom gyártás ott a legszerényebb. Pedig a témaválasztásnak szinte korlátlan lehetőségei állnak a rendelkezésükre. Aki ezt előbb felfedezi, az nagyot tud majd robbantani ebben az iparágban!
Volna egy privát kérdésem. -Most őszintén, nincs elég problémád az életben? Nem elég az, hogy foglalkozz a vevővel? Nem elég, hogy fejleszd a termékedet? Így is hét munkanapból áll a hét és a munkaidő is közelíti néha a húszat, ha igazán versenyben vagy. Vagy szeretnél versenyben lenni!

Race Running GIF - Find & Share on GIPHY

A tartalom gyártást ki kell szervezni. Rá kell bízni olyanokra, akik értenek hozzá. Olyanokra, akik ezzel foglalkoznak. Csináld azt, amihez Te értesz és az a pénz, amit ebbe beruházol, búsásan megtérül majd.
Egy példával élve, olyan ez, mintha a munkád után még otthon kenyeret sütnél és disznót vágnál, hogy életben tudj maradni. Minden idő, amit nem azzal töltesz, amihez értesz, elpocsékolt idő. Sokkal hatékonyabban és eredményesebben tudtad volna felhasználni és erre szövegírással, képszerkesztéssel vacakolsz, amikor ajánlatot kellene küldeni vagy ügyfelet felhívni!
Legyen kevesebb a fejfájás és kérj egy ingyenes konzultációt!

Rich Don Cheadle GIF by Showtime - Find & Share on GIPHY

Biztosan tudod, hogy milyen eszközök állnak rendelkezésre a nagy Online-tengerben a túléléshez. Tudod azt is, hogy a rendszeres tartalommal ki tudsz tűnni a konkurenciád közül. Azt is tudod, hogy a hasznos tartalmat a keresők és a facebook is honorálja. Tudod, hogy erre szükség van.
Szerencsédre nagyon kevés a jó és rendszeres tartalommal ellátott weblap. Ezért erre érdemes komoly hangsúlyt fektetni. Legyél ott Te is a legjobbak között és élvezd, ahogy irigyen emlegetik azt, hogy milyen profi honlapod van!
Kérj még ma egy ingyenes konzultációt és kapsz egy éves marketingtervet!